Het WK

Mark Shygulla
Berichten: 733
Lid geworden op: 03-08-2022 22:24

Re: Het WK

Bericht door Mark Shygulla » 26-12-2022 16:04

Mag ik jou eens wat vragen: voor wie was je bij de finale, voor Frankrijk of Argentinie?

Mbongo
Berichten: 19717
Lid geworden op: 25-06-2011 11:35

Re: Het WK

Bericht door Mbongo » 26-12-2022 17:56

Mark Shygulla schreef:
26-12-2022 16:04
Mag ik jou eens wat vragen: voor wie was je bij de finale, voor Frankrijk of Argentinie?
Ik was eigenlijk voor Brazilie (na Nederland), die speelden het leukste voetbal. Dus in die zin maakte me de finale weinig meer uit. Ik was voor de Kroaten bij de laatste vier, en bij de finale was ik iets meer voor de Fransen dan voor de Argentijnen. Maar in wezen maakte het me geen donder uit. Je zou eerder kunnen zeggen dat ik iets meer tegen de Argentijnen was dan tegen de Fransen. Wonderlijk wel, want in de groepsronde vond ik het nog zonde als ze eruit zouden vliegen. Maar ze hebben bij mij met hun nare gedrag hun krediet verspeeld. De schwalbe van Di Maria droeg daar toe bij. Een ronduit walgelijk elftal. Dat gedrag van die keeper in de afgelopen week, niet te geloven, toch? Maar: ik heb ook altijd een hekel gehad aan Didier Deschamps, die verdraag ik ook heel slecht. Giroud, vind ik ook onprettig.
Ik snap dat je hoopt mij te kunnen verwijten dat ik een gekleurde bril op heb, maar mijn bril is voor beide ploegen tamelijk donker.

Mark Shygulla
Berichten: 733
Lid geworden op: 03-08-2022 22:24

Re: Het WK

Bericht door Mark Shygulla » 26-12-2022 19:42

Ja kijk, ik dacht al dat je iets tegen de Argentijnen had.... :) :) :)


Nadat Nederland van Argentinië verloor was ik voor Argentinië. Alhoewel ik Modric het ook had gegund gunde ik toch vooral Messi de cup. Gewoon omdat hij me de afgelopen 20 jaar enorm veel voetbalplezier heeft gegeven. Frankrijk had 4 jaar geleden al gewonnen en speelde ook nu weer schijtbakkenvoetbal. Terwijl het heel goeie spelers heeft. Dus dat die verloren vond ik helemaal niet erg.

Mbongo
Berichten: 19717
Lid geworden op: 25-06-2011 11:35

Re: Het WK

Bericht door Mbongo » 29-12-2022 20:12

Ik vond het bij de Fransen lang niet zo erg als vier jaar geleden, maar ze hadden wat aanvallender mogen spelen, zeker. Maar verder maakt het me ook weinig uit wie er gewonnen heeft. Vond dat de Argentijnen te vaak bevoordeeld zijn, maar misschien is dat bij de Fransen onderweg ook wel gebeurd. Ik was daar wat minder op gespitst.

Plaats reactie